13 April 2018

ТЭТ ҲНИТ – ҲИЗБИ ҶАҲОЛАТ!

Яке аз масъалаҳои ҳассосу даҳшатангезе, ки боиси ташвиши ҷомеаи ҷаҳонӣ гардидааст, ин паҳншавии босуръати терроризму экстремизм ва зиёдшавии шиддатноки гурўҳҳои ифротгаро мебошад. Мутассифона, аз хуруҷи чунин равандҳои мудҳишу номатлуб шаҳрвандони Ҷумҳурии Тоҷикистон дар канор нестанд.

Мисоли равшани онро мо метавонем, дар фаъолияти аъзоёни ҲНИТ, мушоҳида карда бошем, ки то соли 2015 ҳамчун ҳизби қонунӣ дар ҳудуди мамлакати мо ташвиқот бурда, шаҳрвандонро озодона ба сафи худ даъват менамуданд. Аз ҳайати ТЭТ ҲНИТ ошкор шудани шахсони ифротгаро, ки ба ташкили ҳаракатҳои террористӣ мусоидат менамуданд, назари аҳли ҷомеаро ба ин ҳизби ба ном исломӣ дигар кард. Ҳизбе, ки Оинномаву барномаи худро бо мақсади таҳкими ғояҳои давлати ҳуқуқбунёду дунявӣ ва демокративу ягона навишта буд, акси он амал кард.

Аз фаъолияти роҳбарону фаъолон ва аъзоёни ТЭТ ҲНИТ тайи чанд соли охир  танҳо ба як хулосае омадан мумкин аст. Ин ҳам  мутаассифона, фаъолияти ҳизб ҳамчун як ташкилоти ифодакунандаи ормонҳои халқи азияткашида, пас аз ҷанги бародаркуш на баҳри пешравиҳои ояндаи Тоҷикистон, балки танҳо омадан ба сари ҳокимият ва ташкили давлати исломӣ равона карда шуда буд. Таъмин накардани иҷрои рисолати худро аз ҷониби ҳизби мазкур танҳо далели доғ овардан ба номи мубораки ислом маънидод кардан мумкин аст.

Зеро ҷавҳари дини ислом ахлоқи ҳамида буда,  ҳикмати он покиву адолатпарастиро талқин мекунад. Ин аст, ки дини мубини ислом дини ҷаҳонӣ буда, аз лиҳози шумораи ихлосмандонаш дар дунё ҷои дуюмро ишғол мекунад. Ҳизби наҳзати исломи Тоҷикистон аз оғоз то анҷоми фаъолияаш ягон барномаи мушаххасе барои рушди иҷтимоиву иқтисодии кишвар пешниҳод накардааст. Ҳатто баҳри густариши арзишҳои диниву мазҳабӣ ягон амали хуб ба анҷом нарасонидааст. Амалу рафтори роҳбарони ТЭТ ҲНИТ фақат ва фақат тафриқа андохтану мардуми тоҷикро ба ҷаҳолат даъват кардан аст.

Ҷабборов Ғ.Н.
устоди ДДҲБСТ

Читать далее

РОҲИ КАҶИ НАҲЗАТИЁНИ МАККОР

Омили зарурӣ дар самти мубориза бо экстремизм ва терроризм ин муттаҳидии аъзои кулли ҷомеа ва мардуми тоҷик ба ҳисоб меравад. Муттаҳидӣ ин бетараф набудан ва мавқеи шаҳрвандии худро нишон дода, овози худро баланд кардан аст.

Дар ин ҷода нақш ва ҷойгаҳи ташкилотҳои ҷамъиятӣ, мактабу маориф ва аҳли ҷамоатчигии мамлакат хеле калон аст. Аз ин лиҳоз, дар вақти машғулиятҳои дасрӣ, дар муассисаҳои таълимии миёна ва олӣ дар байни хонандагону донишҷўён тарғиби арзишҳои милливу давлатӣ ва омӯзиши Паёми Пешвои миллат, Президенти кишвар муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон васеъ ба роҳ монда шуда, чорабиниҳо ва вохўриҳои пайваста ташкил ва гузаронидан лозим аст. То насли наврасро аз таъриху фарҳанги бойи миллати худ бохабар намоем.  

Ҷумҳурии Тоҷикистон давлати демократӣ, ҳуқуқбунёд, дунявӣ ва ягона буда, барои ҳар як инсон шароити зиндагии арзанда ва инкишофи озодонаро фароҳам овардааст. На танҳо барои шаҳрвандону сокинон, боз барои ҳизбҳои сиёсӣ ва ташкилотҳои ҷамъиятӣ ҳама гуна шароит ва имкониятҳои баробар муҳайё гардонидааст. Лек дар давлати озоду сулҳпарвар як гуруҳи муайяни иғвогаре арзи ҳастӣ намуданд, ки кору пайкорашон ҷангу ҷидол буда, хостгори бунёди ҷомеаи ба ном исломӣ буданд.

Ин гуруҳ ТЭТ ҲНИТ ном дошта, аз рӯзи нахустини ташкилшавии худ то ба имрӯз бо дасисакориҳои худ ном баровардааст. Мубаллиғони наҳзатӣ низоми дунявию демократии давлатамонро гӯё “ғайри шаръӣ” номида, ҷомеаро ба мубориза бар зидди ҳукумати конститутсионӣ даъват менамуданд. ТЭТ ҲНИТ барои ноил шудан ба мақсадҳои розилонаи худ бо роҳи фиреб  ба мафкураи ҷавонон таъсир расонида, бо ин роҳ аъзо ва ҷонибдорони худро зиёд мекарданд.  Ин амали эшон на танҳо хиёнат нисбати якдигар, боз  хиёнат ба миллату давлат аст. Мақсади асосӣ ва олии ТЭТ ҲНИТ аз байн бурдани ҷомеаи демократӣ ва дуняви  Тоҷикистон аст. Хушбахтона, ба ин мақсади худ онҳо ҳеҷгоҳ намерасанд. Зеро нияти бади онҳо ҳеҷгоҳ амалӣ намешавад.

 Аз ин лиҳоз, аҳли ҷомеа бояд дар ин ҷода ҳушёриву зиракиро аз даст надода, ба корҳои фитнагарону иғвоангезони ТЭТ ҲНИТ фирефта нашаванд. Дарк намояд, ки давлату ҳукумат ғамхори халқ буда, Президенти мамлакатамон кафили сулҳу субот мебошанд.  Дар айёми осудагию фазои ором, бигзор ҷомеа ва ҷавонон ба масъалаҳои худшиносии миллӣ, мустаҳкам намудани истиқлолияти давлатӣ, ваҳдати миллӣ, омўзиши касбу ҳунар, забондонӣ ва расидан ба қадри неъматҳои илоҳӣ диққати зиёд зоҳир намояд. Зеро рӯз аз рӯз Ватани азизи мо – Ҷумҳурии Тоҷикистон ба комёбиҳои назаррас ноил гашта истодааст. Аз ин рӯ, баҳри ин пешравиҳоро дар амал тадбиқ намудану онро ба насли оянда расонидан  ҷавонони баору номусдор лозим аст. Ин омилҳо масъулияти ҷавонони ватандӯсту меҳанпарасти моро боз ҳам зиёдтар мегардонад ва мо – устодону омӯзгорон вазифадор ҳастем онҳоро ба роҳи рост ҳидоят намуда, аз роҳи бад ва каҷ нигоҳ дорем.

Раҳмонов М.М.
устоди ДДҲБСТ

Читать далее

ДАРОМАДҲОИ ПАСИПАРДАГИИ МУФТИ ТЭТ ҲНИТ ВА МУҲИДДИН КАБИРӢ

Агар ба фаъолияти роҳбари ТЭТ ҲНИТ террористи №1 Муҳиддин Кабирӣ назар афканем, ӯ танҳо роҳи пулкоркунии бедардимиёнро пеша намудааст. Барои бо ном ғанӣ гардонидани буҷаи ҳизб, ки ба ғайр аз аъзоҳаққӣ ҷамъкунӣ, боз чандин самтҳои дигари пулкоркунии Кабирӣ мавҷуд будааст:

1. Аз ҳисоби аъзоёни ҳизб, бахусус собиқадорону занон гурӯҳҳои дуохону фолбинҳоро пинҳонӣ дар шаҳру навоҳии кишвар таъсис дода, маблағҳои ба даст меовардаи онҳоро ҷамъоварӣ карда мегирифт.

2. Аъзоёни пиронсоле, ки мушкилоти беморӣ ва равонӣ доштанд, онҳоро ба гадоӣ даъват намуда, бо онҳо тавофуқ намуда, қисми зиёди маблағҳои онҳоро бо роҳи зӯрӣ ҷамъоварӣ мекард.

3. Бо баҳонаи кӯмак ба оилаҳои ниёзманд ва ятимону бепарасторон аз хоҷагони хориҷӣ маблағҳои зиёдеро ба даст меовард.

4. Худи Кабирӣ ва муовинонашу аъзои фаъоли Раёсати Олии ҳизби наҳзат ба назди шахсиятҳои маъруф ва роҳбарони ин ё он мақомоти давлативу ҷамъиятӣ рафта, аксу наворҳои оилаҳои ниёзманд, ятим, бемор ва маъюбро ба онҳо нишон дода, бо баҳонаи табобати онҳо ва ҳалли мушкилоташон ҳамчун хайрия маблағҳои зиёде ба даст меоварданд.

5. Ба хотири баргузории чорабиниҳои умумиҷумҳуриявии ҳизб Кабирӣ мунтазам аз масъулини ҳизб дар шаҳру ноҳияҳо маблағҳо талаб менамуд.

Шояд роҳҳои дигари маблағҷамъкунии Муҳиддин Кабирӣ бисёртар бошад, аммо то ба ҳол ба мо дастрас нест.

Пас инҷо суоле ба миён меояд, ки ҳамаи ин пулҳоро Кабирӣ барои чӣ ҷамъ кард? Ҷавоб оддист. Яъне Муҳиддин Кабирӣ яқинан бовар дошт, ки рӯзе дар Тоҷикистон табаддулот хоҳад кард ва ба хотири рӯзи мабодо пинҳонӣ бо маблағҳои муфти бадастовардааш аз кишварҳои хориҷӣ ҳавлии гаронбаҳо харидорӣ намуда, хешу ақрабо ва зану фарзандонашро ба онҷо сафарбар мекарда  буд.

ТЭТ ҲНИТ соли 1991 дар Ҷумҳурии Тоҷикистон сабти ном шуда, дар даврони ҷанги шаҳрвандӣ бо қарори Суди Олии кишвар бинобар даст доштан дар амалиётҳои ҷанги шаҳрвандӣ фаъолияташро манъ намуд. Соли 1999 пас аз расидан ба истиқрори сулҳ ва ваҳдати миллӣ ба фаъолияти ин ҳизб  дубора иҷозат дода шуд. Барои баргузидани наҳзатиҳо тариқи 30 фоиза ба мақомҳои роҳбарикунанда имтиёз дода шуд. Зеро он ҳангом наҳзатиёни гумроҳро чашмашонро хуну пул ва ҷоҳу мансаб гирифта буд ва эҳтимоли аз дасти онҳо дигарбора сар задани амалҳои разилона вуҷуд дошт.

Ҳамин тариқ, дар замони соҳибистиқлолии кишвар, ки чандин маротиба Кабирӣ аз рафтори ноҷоя ва хилофи фармудаҳои Худову Расул ва ҳамзамон хилофи қонунгузории мамлакат  огаҳ гардонида шуда буд, боз ҳам дидаю дониста ин кирдори хешро идома бахшид. Яъне Кабирӣ, ки нуфузаш байни аъзову пайравони ҳизбаш паст гардида буд ва қудрати ҷуброни он маблағҳову ваъдаҳояшро надошт барқасдона амалҳои разилонаашро идома дода, ба ин васила бори дигар наҳзатиёни гумроҳро фиреб кард. Ҳоло ҳам дар таҳи қаноти хоҷагонаш ҷайби наҳзатиёнро бо ваъдаҳои пучи худ пур карда, хонаи онҳоро бо дасти худашон оташ зада истодааст. Аммо ин бероҳашудагони гумроҳ ҳоло низ бехабаранд. Аз ин бармеояд, ки:

Ба саг нон додаму саг моилам шуд,

Нигаҳбони тамоми манзилам шуд.

Бубин фарқияти инсону ҳайвон,

Ба инсон некӣ кардам қотилам шуд.

Ф.Воҳидов

Читать далее