ПАЙМОНИ ХУДСОХТИ НАҲЗАТӢ – ФИТНАКОРУ ИҒВОПЕШАИ ҶОМЕА

Тибқи расонаҳои хабарӣ  ҳамагон бохабаранд, ки имрузҳо раҳбарияту ҳаммаслакони паймони худсохти наҳзатӣ бо номи “Паймони миллӣ” дар кишварҳои Аврупо иқомат доранду аз нақшаҳои нопоку ғаразноки худ, ки ибтидои солҳои 90 –ум доштанд, то ҳол даст накашидаанд. Ин тӯдаи хоинон бо тамоми роҳу воситаҳо кӯшиш карда истодаанд, ки ҷомеаи моро ноором сохта, фарҳангу мазҳаби бегонаро ба сари мардуми мо таҳмил кунанд.

Ин афрод, яъне Муҳиддин Кабирӣ, Муҳаммадиқболи Садриддин, Илҳом Ёқубов, Шавкати Муҳаммад ва думравонаш бо номи Сулаймону Ҷамшеди беору бевиҷдон дар давоми моҳи октябри соли равон, ҳар ҳафта ду маротиба бо навбат тавассути сомонаи ифротӣ “Ислоҳ нет”дар  барномаи “Минабри муҳоҷир” баромад намуда, мавқеъҳои интиқодӣ нисбат ба ҳукумату давлат ва сокинони Тоҷикистон доранд. Воқеан, мавқеъгирӣ ва ҳадафҳои муғризонаи раёсати фирории ҲНИ, яъне “Паймони миллӣ” намоён шуда, мухолиф ба арзишҳои миллии давлату миллати тоҷик мебошад.

Оё ин гуна  рафтори бадхоҳонаи онҳоро нисбат ба Ватану ҳамватанон метавон мувофиқ ва мутобиқ ба ахлоқи исломӣ донист? Албатта не! Ҳақиқати ин масъала ошкор аст.  Ҳадафаш аён аст, ки раҳбарияти кунунӣ Муҳиддин Кабирӣ ва умуман ҳаммаслакони “Паймони миллӣ” бо тарҳрезии ҳодисаҳои ғайричашмдошт вазъияти кишварро бад карда, мардумро мехоҳад гумроҳ намояд.

Бо боварии комил метвон қайд кард, ки ҷавонони даврони соҳибистиқлол ба иғвою тӯҳматҳо, ғайбату дасисаҳо ва фиребу найрангҳои бадхоҳони дохилию хориҷӣ пайравонаш фирефта нашуда, суханҳои иғвоангезашонро шадидан маҳкум мекунанд. Хоинони миллат бояд донанд, ки ҷавонони даврони соҳибистиқлолии кишвар, ки аз меваҳои шаҳдбори сулҳу субот ва истиқлолу Ваҳдати миллӣ чашидаанд, дигар гумроҳ наметавон кард!

Хитобан таъкид менамоем, ки маҳз натиҷаи татбиқи сиёсати дуруст ва созанда дар ҳамаи ҷабҳаҳои фаъолияти кишвар буд, ки дар мамлакати мо марҳилаи таҳияю татбиқи Барномаҳои давлатӣ, Стратегияи рушд, Консепсияи ташаккули давлати миллӣ фаро расид. Ин сиёсат ба раванди аз бўҳрони амиқи сиёсӣ, иҷтимоию иқтисодӣ ва маънавӣ раҳо додани мамлакат ва ба вуҷуд овардани асосҳои давлатдории навини тоҷикон мусоидати комил намуд.

 Имрўз ба дастовардҳои бузурги кишварамон ҳам дар арсаи сиёсати байналмилалӣ ва ҳам дар миқёси минтақа назар афканда метавон равшану возеҳ эҳсос намуд, ки муҳимтарин ангезаҳои иқдомҳои бузурги созанда ҳанўз дар ҳамон давраҳои мудҳиш маҳз ба хотири эъмори кишвар ва саодати миллат тарҳрезӣ гардида, бо муҳаббату самимияти том дар тўли солиён то имрўз нияти иҷро доранд ва дар ин роҳ ба фитнакору иғвопеша ҷой нест.

М. АХМЕДОВ,

устоди ДИС ДДТТ

Add comment


Security code
Refresh